Nieuws van en over DIT! IS KATWIJK / VVV KATWIJK

Van het VVV / DIT! is Katwijk ontvingen we een nieuwsbrief.

Nu de regels rondom de coronacrisis wat versoepeld zijn willen ze drie campagnes opzetten waarbij ze uw onderneming, de gemeente Katwijk en uw omgeving onder de aandacht van de consument willen brengen. Er zijn de volgende drie campagnes: 

  1. Katwijk campagne
    Een campagne speciaal voor Katwijk met inzet van advertentie inkoop via social media, SEA, newsletters, regionale kranten en de website ditiskatwijk.nl
  2. Regionale campagne: lokaal aanbod
    Een regionale campagne van Leiden, Oegstgeest en Katwijk om de regiobewoners in een straal van 15 km te laten kennismaken met het lokale aanbod en ze te actieveren om regionaal te winkelen, horeca te bezoeken en zelfs een vakantie te boeken. Via een online campagne met vele opvallende activiteiten en een online landingspagina waar de consument al het aanbod kan vinden, dat direct boekbaar of aan te schaffen is.
  3. Regiomagazine Streek van Verrassingen
    Eind juni lanceren de citymarketingorganisaties van Leiden, Katwijk, Noordwijk, Oegstgeest en Voorschoten-Wassenaar de 4e editie van het regiomagazine Stad + Kust (voortaan "Streek van Verrassingen). 

Als ondernemer in Katwijk kunt u kosteloos deelnemen aan de bovenstaande campagnes, die komende weken worden uitgevoerd en die ze het liefst op lange termijn behouden en verder uitwerken. 

Hoe kunt u deelnemen? 

Stuur uw content uiterlijk dinsdag 19 mei naar info@katwijkmarketing.nl: 

  • Omschrijving van uw bedrijfsactiviteit. Waarom moet de regiobewoner naar uw locatie komen deze zomer?
  • Ze willen meer inzetten op conversie in plaats van alleen PR. Kunt u een aanbieding aanleveren? Bijvoorbeeld een korting of gratis cadeau bij reservering of aanschaf van uw product. Kortingscoupons maken de actie meetbaar. Of heeft u een arrangement dat u onder de aandacht wilt brengen?
  • Fotomateriaal in hoge resolutie: zomerse foto’s in groot formaat i.v.m. drukwerk.

Als u andere suggesties heeft, meldt dit dan. Ze willen zoveel mogelijk gebruik maken van uw inzichten en expertise.

Slotwoord van VVV Katwijk:

"VVV Katwijk helpt graag de lokale ondernemers in deze tijden en voorziet regiobewoners dan ook graag van lokale tips. De eerste nationale persreis vindt deze week al plaats. Voor de Belgische en Duitse markt moeten we nog even geduld hebben. Vandaar eerst deze 3 regionale campagnes met groot bereik!

Uiteraard zoeken wij de samenwerking met de plaatselijke ondernemersorganisaties. Omdat alles ‘kort dag’ is, hebben we besloten om in ieder geval alvast te starten. We zijn of treden graag in overleg met geïnteresseerde organisaties, zoals de horecavereniging, winkeliersvereniging, vereniging strandexploitanten e.d. Als medefinanciers heeft VVV Katwijk de gemeente en Rabobank Leiden-Katwijk al bereid gevonden een financiële bijdrage te verschaffen.
 
Op naar een mooie zomer samen, wij zien graag uw input uiterlijk dinsdag 19 mei tegemoet per mail. De redactieteams van de campagnes houden u na aanlevering op de hoogte van plaatsingen.
 
Voor vragen kunt u contact opnemen met Dorien via info@katwijkmarketing.nl. Zij coördineert achter de schermen deze VVV Katwijk activiteiten.
 
Met vriendelijke groet,
 
VVV Katwijk"

 

De hele nieuwsbrief inzien? Dat kan hier